תהליך הדפסת תמונות על קנבס

תהליך הדפסת תמונות על קנבס

בוודאי כבר יצא לכם להיתקל בתמונות המודפסות על קנבס. ניתן לראות תמונות קנבס מכל מיני סוגים שמקשטות חללים רבים, חדרי מגורים וגלריות אמנות שונות.

הדפסי הקנבס מהווים יצירות אמנות של ממש ומציגים את מיטב היצירות של העשורים האחרונים על גבי בד הקנבס. אולם, הדפסה על קנבס היא לא נחלתם של האמנים המפורסמים בלבד, למעשה, כל אחד מאתנו יכול להדפיס תמונות על גבי הקנבס ולהפוך את היצירות האישיות שלו, את התצלומים האישיים שלו ובעצם כל תמונה שרק ירצה להדפיס על קנבס לתמונה אמנותית ויפה.

איך מתבצעת ההדפסה על קנבס?

הדפסה על קנבס היא תהליך פשוט שמתבצע על ידי מומחים בתחום שמספקים את השירות שלהם ומאפשרים לכל אחד להעלות את תמונותיהם על גבי הקנבס.

להלן השלבים השונים שלפיהם מתבצעת הדפסה על קנבס:

  • בחירת תמונה – ראשית כל יש לבחור תמונה מתאימה. ניתן להדפיס כל תמונה באשר היא, אך רק תמונות מתאימות יוכלו להוות הדפס יפה ומרשים. צריך להקפיד לבחור תמונה באיכות גבוהה שצולמה נכונה ותראה יפה גם בהגדלה. מובן שצריך לבחור תמונה מיוחדת במינה שתיהנו להתבונן בה מדי יום ביומו.
  • עריכה – לאחר מכן מגיע שלב העריכה. בזמן העריכה הגרפיקאים המומחים שלנו מתקנים את הצבעים של התמונה ומשפרים את איכותה כדי להגיע בסופו של דבר לתוצאה הטובה ביותר.
  • אלמנטים אמנותיים – בהמשך ניתן להוסיף לתמונה שלכם אלמנטים אמנותיים. פילטרים אמנותיים כגון תמונת שחור לבן בסגנון רטרו, מוזאיקה צבעונית, קולאז’ים והוספת אלמנטים נוספים אשר יקנו לתמונה שלכם מראה מקורי ואמנותי.
  • הדפסה – הדפסת קנבס מתבצעת בעזרת מכשירים מתקדמים שמספקים איכות בלתי מתפשרת שלתמונה, צבעים חיים ועשירים וכמובן גם אריכות ימים. לאחר הדפסת התמונה הרצויה כל מה שנשאר לעשות הוא למצוא מקום ראוי לתלותה וליהנות מיופייה.

מה ניתן להדפיס על קנבס?

התשובה לכך פשוטה מאוד, ניתן להדפיס כל דבר שרק יעלה על דמיונכם. תמונות דיגיטליות שצולמו במצלמה הדיגיטלית הן התמונות הנפוצות ביותר שמודפסות על גבי הקנבס.

כיוון שניתן לצלם במצלמה הדיגיטלית שלכם כל דבר שרק תרצו, כך גם ניתן להדפיס על קנבס כל דבר שניתן לצלם. תמונות משפחתיות, דיוקנים אישיים, זיכרונות מיוחדים מאירועים משמחים, כל אלה יכולים להוות הדפסי קנבס יפיפיים.

בנוסף, ניתן להדפיס יצירות אמנותיות, אמנות דיגיטלית ואפילו הדפסים של יצירות אמנות מוכרות כדוגמת המונה ליזה.

חייגו עכשיו למספר 03-9023837 ותוכלו לגלות עולם חדש של מוצרי דפוס. להזמנת קנבס דרך מסך ההזמנות שלנו לחצו כאן.

יש לך שאלה? צריך עזרה?   חייג אלינו ונשמח לעזור - 03-9023837