הדפסת תמונות על קנבס – ככה תעצבו את הבית בקלות !

הדפסת תמונות על קנבס – ככה תעצבו את הבית בקלות!

הדפסת תמונות על קנבס הפכה בשנים האחרונות לטרנד פופולארי במיוחד. תמונות קנבס מהוות מזכרת אידיאלית לכל אלו המעוניינים להנציח את הרגעים המשמעותיים בחייהם. כמו כן, הדפסה על קנבס מאפשרת לבחור כל תמונה אפשרית ולהפוך אותה לבלעדית וייחודית עבורכם.

יתרונות בד הקנבס

בד הקנבס נמצא בשימוש כבר מאות שנים ומשמש כמצע ליצירות אומנות, לציוד תרמילאים, אוהלים, שקים ועוד. כאשר מדובר על הדפסה על קנבס חשוב להבין כי לקנבס תכונות ייחודיות בהחלט:

יכולת עמידות – בד הקנבס עמיד מאוד ונחשב כחומר נצחי. כאשר הוא מתוח ומהודק בצורה מקצועית ונכונה על גבי מסגרת עץ הוא עתיד להישמר מספר לא מבוטל של שנים.

כושר ספיגה – בד הקנבס סופג את צבעי ההדפסה בצורה אופטימאלית ומאפשר לצבעים להיראות ברורים, חדים, אוטנטיים ומלאי חיות. הצבעים נספגים אל הבד ואינם נמרחים או דוהים גם במרוצת הזמן.

טכנולוגיית ההדפסה

החידושים וההמצאות בתחום טכנולוגיית הדפוס הפכו את ההדפסה על קנבס לנגישה ומיידית מאוד בשנים האחרונות.

תמונות – כיום, ישנה האפשרות להדפיס כמעט כל תמונה על גבי בד הקנבס. ניתן לבחור תמונות אישיות ישירות מהמצלמה הדיגיטאלית הפרטית או לבחור קובץ מהמחשב. כמו כן ניתן לחדש תמונות או להפוך תמונות קיימות לרפרודוקציות.

עיצוב גרפי – בתי עסק רבים המתמחים בתחום הדפוס והצילום מציעים שירותי עיצוב גרפי בעזרתו ניתן לערוך לא מעט שינויים ואפקטים מיוחדים על גבי התמונה. ניתן להוסיף כיתוב, להפוך את התמונה למיושנת, לצבוע אותה בגווני שחור לבן או להוסיף לה טקסטורות ואפילו לערוך את התמונה בתוכנת פוטושופ.

התזת דיו – שיטת ההדפסה נעשית באמצעות התזת דיו בצורה מדויקת ואיכותית. ישנם אף סוגי דיו שונים המאפשרים להציג את התמונות בתנאי חוץ, לחשוף אותן לשמש ואפילו לרטיבות.

חייגו עוד היום למספר 03-9023837 ותוכלו לגלות עולם חדש של מוצרי דפוס. להזמנת קנבס דרך מסך ההזמנות שלנו לחצו כאן.

יש לך שאלה? צריך עזרה?   חייג אלינו ונשמח לעזור - 03-9023837