השלב הבא בצילום: פוטו – קנבס

לא פעם שאלו אותנו מה הערך שבפיתוח תמונות לקנבס..

עבור צלמים מקצועיים רבים בתעשייה הצעד הבא בשיפור איכות הצילום מגיע מכיוון הקנבס. בעשור האחרון מתאפשרת באופן יותר ויותר איכותי האופציה של הדפסת תמונות על קנבס. בעבר, רוב הבדים הודפסו עם דיו צבע שהיו רחוק מלהיות אידיאלי עבור סוג זה של עבודה. כעת, עם ההתקדמות איכות הדיו, הדפסה על בד היא אחת השיטות הפופולריות ביותר של הצגת תמונות מקצועיות, דקורטיביות ואמנותיות. לטעמנו, אחד היתרונות המרכזיים הוא העובדה שניתן ליצור מתנות צילום ייחודיות ומגניבות.

תהליך המעבר מתמונה לבד

צלמים מעלים תמונות דיגיטליות מהמצלמות למחשבים שלהם, או פשוט סורקים את התמונות להדפסה דיגיטלית, תהליך נגיש זה שיפר בשנים האחרונות את תדירות הפעילות של הצלמים ואמני הצילום. בעיקר מכיוון שתהליך זה הינו זול, יעיל ומשפר את איכות הצילומים בדרכים שלא נראו מעולם. הדפסת צילומים על קנבס הינה אידיאלית עבור צלמים המעוניינים להפיק תמונות עם איכות וחדות ברמות הגבוהות ביותר. את התמונות הנ”ל ניתן לשפר במספר דרכים באמצעות תוכנות גראפיקה ( כמו פוטושופ) עוד בטרם הדפסתם על קנבס. דבר זה כולל ריטוש תצלומים ישנים, או הוספת אפקטים.

היבטים גראפיים להדפסת תמונות על קנבס

אולי ההיבט המושך ביותר של הדפסת תמונות על קנבס הוא שהתוצר יעמוד במבחן זמן. למעשה, הדפסה על קנבס מבטיחה את הישארות האלמנט הגראפי על הבד לאורך שנים, זאת בניגוד לחומרים אחרים אשר מתכלים לאחר מספר שנים בודדות. בטח לא פעם פתחתם אלבום תמונות ישן ונדהמתם לגלות כי התמונות הצהיבו, התקפלו או איבדו מאיכותן, זה, זה לא יקרה בהדפסה על קנבס. אצלנו עושים שימוש רק בחומרים המשובחים ביותר בתהליך זה. לפיכך, בדומה לטכנולוגיית ההדפסה על נייק, רמת הפירוט על קנבס תהיה גבוהה ביותר ורמת הדיוק תהיה מופתית.

חייגו עוד היום למספר 03-9023837 ותוכלו לגלות עולם חדש של מוצרי דפוס. להזמנת קנבס דרך מסך ההזמנות שלנו לחצו כאן.

יש לך שאלה? צריך עזרה?   חייג אלינו ונשמח לעזור - 03-9023837