הדפסת תמונות על קנבס

מבצעים חמים להדפסה על קנבס לתושבי כפר סבאהדפסת תמונות על קנבס

טרנד ה-הדפסה על קנבס כבש אנשים רבים בארץ ובעולם. אם אתם רוצים להתנסות בעצמכם ביצירת אמנות על גבי הקנבס, לפניכם מידע חשוב וכמה רעיונות להדפסי קנבס אשר יעזרו לכם בתהליך.

כמה רעיונות מקוריים להדפסי קנבס

תצלומי רטרו – כדי ליצור הדפס קנבס אמנותי ומקורי ניתן להשתמש בתמונות ישנות ולהגדילן על גבי הקנבס בסגנון רטרו. כדי לייצר את האפקט הדרוש ניתן להשתמש בתמונה ישנה שתעבור עריכה ותיקון לפני ההדפסה. לחלופין, ניתן להשתמש בתמונה חדשה לחלוטין ולערוך אותה בעזרת פילטרים מיוחדים עד שתהפוך לתמונה בסגנון ישן, בגווני שחור לבן וחום.

שחזור יצירות אמנות – כיום כבר לא צריך ללכת ללובר על מנת לחזות במונה ליזה, ניתן להדפיס מונה ליזה פרטית ולתלותה בסלון ביתכם. הדפסה על קנבס מאפשרת שחזור ושכפול של יצירות אמנות פרטיות מחד וגם יצירות מופת מפורסמות מאידך.

הדפסים מעוצבים – אם רוצים להדפיס תמונה מיוחדת ומקורית ניתן לעצב תמונות מקוריות בעזרת פילטרים ועריכה מקצועית. בעזרת תוכנות עריכה כדוגמת הפוטושופ ניתן לערוךתמונות, לשנות אותן, ליצור קולאז’ים ולהדביק פילטרים שיהפכו את התמונה למיוחד במינה ומעוצבת כרצונכם.

כיצד להכין את התמונה להדפסת קנבס בשישה צעדים פשוטים

1. החלטה – ראשית כל צריך להחליט מהי התמונה שתרצו להדפיס. האם מדובר בתצלום פרטי או תמונה מתוך מאגר התמונות.

2. בחירת התמונה – השלב הבא הוא בחירת התמונה הראויה. חשוב לבחור תמונה באיכות טובה. תמונה טובה היא תמונה בעלת רזולוציה גבוהה, צבעים חזקים ובולטים, צורה מתאימה והיעדר פגמים נראים לעין.

3. עריכת התמונה – בטרם הדפסת תמונות על קנבס, כל התמונות עוברות עריכה מקצועית. העורכים מטפלים בבעיות כגון עיניים אדומות, צבעים דהויים, קונטרסט ופגמים נראים שנמחקים ומוסתרים על ידי תוכנת העריכה.

4. בחירת גודל – התמונה שבחרתם תוגדל לכל פורמט שרק תרצו. אפשר להדפיס תמונות גדולות מאוד של מטר על מטר ואף יותר, כמו כן, ניתן להדפיס תמונות קטנות יחסית של עשרות סנטימטרים בודדים

5. בחירת צורה – כעת הגיע הזמן לבחור את הצורה שעליה תרצו להדפיס את תמונתכם. ניתן להדפיס תמונות מרובעות וסמטרית או אפילו תמונות מלבניות ולא סמטריות לבחירתכם.

6. תהליך הדפסת התמונה על קנבס – השלב האחרון הוא שליחת הקובץ של התמונה להדפסה על קנבס, כך שבסופו של דבר תוכלו ליהנות מיצירת האמנות הפרטית שלכם.

חייגו עוד היום למספר 03-9023837 ותוכלו לגלות עולם חדש של מוצרי דפוס. להזמנת קנבס דרך מסך ההזמנות שלנו לחצו כאן.

יש לך שאלה? צריך עזרה?   חייג אלינו ונשמח לעזור - 03-9023837