אז מה זה בעצם הדפסה על קנבס?

הדפסה על קנבס

הדפסה על קנבס היא קונספט חדש יחסית שמשמש להרבה מאוד מטרות. כל מי שמעוניין להגדיל תמונה לפורמט גדול או אפילו ענק, לשכפל יצירות אמנות, לעצב את הבית, לקשט את קירות המשרד ועוד, יכול להיעזר בטכניקה של הדפסה על קנבס וליצור הדפסים יפים ומרשימים ביותר.

האם ניתן להגדיל תמונות ישנות על גבי הקנבס?

התשובה לכך היא כן. ניתן להגדיל על קנבס כל תמונה באשר היא. אפילו תמונות ישנות מאוד, תמונות שחור לבן מהמאה הקודמת יכולות לעבור עריכה מקצועית, שחזור צבעים, תיקון מקצועי והתאמה להדפסה על קנבס.

בעזרת מומחי עריכת תמונות וטכנולוגיה דיגיטלית משוכללת המאפשרת תיקון ושיפור של איכות התמונה המקורית, ניתן להדפיס על גבי הקנבס גם תמונות ישנות מאוד המתעדות את ההיסטוריה של המשפחה, דיוקנאות של הסבים הרבים וזכרונות רחוקים מהעבר אותם תרצו לשמר ולהציג לראווה.

ממה עשוי הדפס הקנבס והאם הוא נשמר לאורך זמן?

הדפסי קנבס מודפסים על גבי בד הקנבס שעשוי לעתים מכותנה ארוגה שיוצרת משטח קשיח וחלק כך שיהיה נוח להדפסה. אולם כיום לא תמצאו כמעט בדי קנבס העשויים במלואם מכותנה אלא ארוגים יחדיו עם חומרים נוספים למשל פוליאסטר.

בד הקנבס המעורב איכותי יותר ומתאים יותר להדפסה היות והוא מונע מן הצבעים להיספג ולהימרח.

זהו בד נטול חומציות ומונע דהייה של צבעים וחמצון שהופך את צבעי התמונה לצהובים.

הדפסת תמונות על קנבס מופעלת על ידי טכניקת התזת צבעים על גבי הבד ולאחר שהבד נמתח על מסגרת עץ הוא מכוסה בעזרת חומר שמונע חמצון וריקבון של הבד.

בעזרת כל טכניקות ההדפסה והשימור על תמונה, בשילוב עם תחזוקה וטיפול נכונים, הדפסי הקנבס בהחלט יכולים להישמר לאורך זמן ולא לאבד מאיכותם.

חייגו עוד היום למספר 03-9023837 ותוכלו לגלות עולם חדש של מוצרי דפוס. להזמנת קנבס דרך מסך ההזמנות שלנו לחצו כאן.

יש לך שאלה? צריך עזרה?   חייג אלינו ונשמח לעזור - 03-9023837